Ballena Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 när man går in på stats kan man se hur många gäng områden man har kontroll över, jag har 11. men hur ser man/vet man vilka det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Dom som är gröna på kartan är dina. Om du inte ser dom på Ingamekartan, tryck Start-> och zooma in för att få se mindre områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är dom som är gröna på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kanske jag är färg blind men jag ser inga gröan områden utom grän och skog, elelr vilken gröna färg är det? mörk eller ljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kanske jag är färg blind men jag ser inga gröan områden utom grän och skog, elelr vilken gröna färg är det? mörk eller ljus? Ljusgrön ! Har du klarat gängkrigs uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ljusgrön färg. Titta runt i Los Santos så måste du hitta dom. Dina är gröna, Ballas är lila och Vagos är gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 och när jag sänger av gang area på kartan märker jag ingen skilnad. (ursekta att det blev 2 inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är dom som är gröna på kartan. nej inget gäng krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 När du gjort det uppdraget kan du se vilka områden som är dina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 men e du i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 nej inget gäng krig. Va? Dom gröna områdena är dina. När det är gängkrig blinkar dom rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts