Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vart hittar man denna? och hur gör man för att snuten ska hänga efter bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vart hittar man denna? och hur gör man för att snuten ska hänga efter bilen? 1.Vet inte 2.Det är på ett uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har klarat alla i storyn en inget jag känner igen, vilket var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har klarat alla i storyn en inget jag känner igen, vilket var det? Du får väl fuska fram den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det var det näst sista i Los Santos när man ska Spoiler Hämta Sweet från ett motel, och man åker bil sen. Då hoppar dom på en där bak. Har sett dom försöka hoppa på min bil utanför ett uppdrag, och då körde dom nära min bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 du vet det med hänga efter bilen är det uppdraget när man ska rädda sweet ur det där motellet (hotell?) från snuten... Minigunen hitta jag inne i Area61 under black project,,, i typ ett sorts kontollrum (inte det man stänger av missilerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vid area 69 på uppdrage om du tar den då så får du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har klarat alla i storyn en inget jag känner igen, vilket var det? Men... När klarar man storyn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alecs Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Man får machinegun i torenos hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Man kan få Minigun, Heat seeking Bazooka, Rocket luncher och Flame Thrower i Torenos hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts