Everest Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverige.. Pappa från Marocko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverige Dock e jag 50% svensk o 50% finne... Min moder är från finland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Helsvensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vote: Sverige. Fast mormor är från finland, och morfar från ungern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hahah lol vad spelar de för roll? Hmm jag röstade annat land, men det var fel, kom på de nu :"> Min pappa kommer från Tunisien och min mamma från sverige, men jag är ändå född i sverige, så min vote blir: Sverige Du klassas som andra generationens invandrare, eller "invandrarbarn". Så "Annat" är nog mer rätt då, din lilla tunisier! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fransk, boende i Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 min kusing bor kräkland.. hans morsa e svenne och far amerikanare.. så jag har släkt där, mne är helsvenne http://67.18.37.14/19/132/emo/bananfucker.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Sverige, men far min kommer ifrån Turkiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag är halvtysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Är helsvensk, men har släkt från USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Pappa svensk Mamma indisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Farsan är transylvansk(Rumänien) greve, morsan tror hon är påven. Vote: Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vote: Sverige Egentligen blandning Svensk/Irländare men jag är född i Sverige Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vote; Sverige Är född i Sverige och bor där fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ADopterad från Chile Vote: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts