Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 VOTE: Sverige......... Fast jag tillvärkades på öLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 VOTE: Sverige......... Fast jag tillvärkades på öLAND Som ligger i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Som ligger i? Havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Som ligger i? Mest lol, vet du inte vad Öland är? Jag bor ju där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverige. Har ingen nära släkt från utlandet, dock så är farfar sambo med en finländsk kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Skåne Vote: Annat land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Om man ska vara extremt noga så kommer min mamma från Norge och min pappa kom från sve, föddes i Norge också men, flyttade till Sverige när jag var 1 eller 2, och när jag pratar så märker man knappt något norskt alls (nästan). Men men, som sagt om man ska vara riktigt noggran: Vote: Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Om man ska vara extremt noga så kommer min mamma från Norge och min pappa kom från sve, föddes i Norge också men, flyttade till Sverige när jag var 1 eller 2, och när jag pratar så märker man knappt något norskt alls (nästan). Men men, som sagt om man ska vara riktigt noggran: Vote: Norge Nästan samma bra att jag föddes i Norge, och flyttades (haha låter fel) direkt till Sverige. Så jag är nästan svensk kan man säga fast endå. VOTE: NORGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vote: Sverige. Farsan min är från Polen, morsan är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vote: swerige, men jag har varit i danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vote: Sverige. Farsan min är från Polen, morsan är svensk. jaha så e det här oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Svensk. Mamma och pappa är svenskar, är född i sverige. men har släkt från Frankrike. Redigerad 21 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 sverige, föräldrar från Syrien.. yeah min farsa är också från Syrien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vote: swerige, men jag har varit i danmark Hahah lol vad spelar de för roll? Hmm jag röstade annat land, men det var fel, kom på de nu :"> Min pappa kommer från Tunisien och min mamma från sverige, men jag är ändå född i sverige, så min vote blir: Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Faktisgt Sverige... Mamma är ju svensk och pappa med jag tycker det är konstigt att jag är svensk... Farfar komer från Norge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 mammas släkt kommer från finland och pappas från sverige, men hela graviditeten hos mama så var det i finland så jg känner mig mer finsk än svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts