Yngvelli Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Gör jobb åt sunshine autos nu och letar febrilt efter en sabre. Folk säger att den ligger i downtown på andra ön fast har inte srett skymten av den. Hur ser den ut egentligen och kan någon sga var den ligger? SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLAAAAA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Gör jobb åt sunshine autos nu och letar febrilt efter en sabre. Folk säger att den ligger i downtown på andra ön fast har inte srett skymten av den. Hur ser den ut egentligen och kan någon sga var den ligger? SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLAAAAA!!!!! klara andra listan så står den på dedervåningen i själva byggnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det blir nog ganska svårt att ta den eftersom han är på den listan... Den ser ut som den svarta bilen i The Fast and the Furius typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) Här e en bild på hur den ser ut.... My Webpage Redigerad 1 december, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Gör jobb åt sunshine autos nu och letar febrilt efter en sabre. Folk säger att den ligger i downtown på andra ön fast har inte srett skymten av den. Hur ser den ut egentligen och kan någon sga var den ligger? SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLAAAAA!!!!! Om du har kört malibu uppdraget när man ska köra street race med tjockissen.........så är det bara att tänka dig hans bil utan en vit rand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det blir nog ganska svårt att ta den eftersom han är på den listan... Den ser ut som den svarta bilen i The Fast and the Furius typ... Men den räknas inte, det är en Sabre Turbo!! Dom vill ha en Sabre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Klarade nyss alla listor....skit gryma bilar juh...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag fattar inte riktigt uppdragen på Sunshine Auto måste jag säga.. Har spelar första biljakten när man börjar köra vid flygplats terminalen. Jag har klarat den och fått den enorma belöningen på $400. Men sen när jag kommer tebaks till Sunshine Auto så är de samma uppdrag igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 gå till planchen och tryck åt sidan; track 1,track2 osv.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ahhhh va simpelt! Tack som fan addeusa! när jag ändå är här o skriver kanske nån kan tipsa om var uppdragen finns på hamnen, den man köper när de ligger 2 brajjare i båten ni vet. Jag hittar den heller... Nu ska jag rejsa mera på Sunshine Auto då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det finns inga uppdrag i hamnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Joda, Checkpoint Charlie. Bara att hoppa ner i en av båtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Men den räknas inte, det är en Sabre Turbo!! Dom vill ha en Sabre!!! Läs vad jag svarade på så fattar du nog!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 FAN! Sabre och dom där andra Idaho-liknade bilarna e SKIT JOBBIGA ATT HITTA FÖR FITTA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Joda, Checkpoint Charlie. Bara att hoppa ner i en av båtarna. vad får man om man klarar dom d¨å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 vad får man om man klarar dom d¨å Pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Man får pengar för uppdraget och en så'n där rolig grej där det kommer mer pengar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Man får pengar för uppdraget och en så'n där rolig grej där det kommer mer pengar hela tiden. Ja, därför skriver man helt enkelt pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Sabre brukar åka i downtown för mig..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts