mulla Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tryckte på l1 men den har ju autosikte och jag vill styra den själv. Och hur skjuter jag? Kommer mina gäng att skjuta eller, har varvat hela sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tryckte på l1 men den har ju autosikte och jag vill styra den själv. Och hur skjuter jag? Kommer mina gäng att skjuta eller, har varvat hela sa o vet inte hur man skuter. jag anar ugglor i mossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kan nån skriva en rent fint svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vadå rent fint svar? du sa ju att du inte viste hur man sköt. menmen jag antar att du menar från bilen. man tittar åt ell gåll o trycker på O o vill du sikta själv så måste du hålla in siktknappen o dra lite på högra analogen. o vill du slå på o av sirenen så trycker du på tutknappen (det kanske inte fungerar alla ggr, så fortsätt beppa på tutknappen så går det fint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kan nån skriva en rent fint svar det går inte att styra lampan, den siktar på allt som rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) det går inte att styra lampan, den siktar på allt som rör sig Var e polishellikoptern e sugen på lampan! //MM Edit:Fan inget vet o moderatorn låste min tråd dålig stil! Redigerad 20 november, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tryckte på l1 men den har ju autosikte och jag vill styra den själv. Och hur skjuter jag? Kommer mina gäng att skjuta eller, har varvat hela sa Måste du skriva att du har "varvat" det hela tiden!? alla som bryr sig vet det nog redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Var e polishellikoptern e sugen på lampan! //MM Edit:Fan inget vet o moderatorn låste min tråd dålig stil! polis helikoptern är i Los Santos. Ovanför polishuset. Om den inte finns i polis huset i Los Santos ska du hitta den i polishuset i San Fierro om den inte finns där Los Santos det är så det går till konstigt jag vet! lätta vägen: spara spelet innan du fuskar, använd jetpack fusken sen är det bara att flyga upp. Den finns inte i Las Venturas i polishusetstak. Men annars åk till flygskolan om du har kommit långt och så ska du skjuta ner helikoptern sen är det bara att lägga den i din garage snabbt! Den stora hangarn. Innan den exploderar och när garaget öppnas igen har du en ny helikopter. Annars om du vill få dem andra helikoptrarna kan du hitta flygtävlingen bredvid Las Venturas flygplats och sen är det bara att ta den till din hangarn, din flygplats. Så kommer du gå tillbaka till menyn och din helikopter ligger där nu. Du kan få dem här flygerna: Stuntplane, Hunter, News Helicopter, och några som jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 polis helikoptern är i Los Santos. Ovanför polishuset. Om den inte finns i polis huset i Los Santos ska du hitta den i polishuset i San Fierro om den inte finns där Los Santos det är så det går till konstigt jag vet! lätta vägen: spara spelet innan du fuskar, använd jetpack fusken sen är det bara att flyga upp. Den finns inte i Las Venturas i polishusetstak. Men annars åk till flygskolan om du har kommit långt och så ska du skjuta ner helikoptern sen är det bara att lägga den i din garage snabbt! Den stora hangarn. Innan den exploderar och när garaget öppnas igen har du en ny helikopter. Annars om du vill få dem andra helikoptrarna kan du hitta flygtävlingen bredvid Las Venturas flygplats och sen är det bara att ta den till din hangarn, din flygplats. Så kommer du gå tillbaka till menyn och din helikopter ligger där nu. Du kan få dem här flygerna: Stuntplane, Hunter, News Helicopter, och några som jag inte kommer ihåg. kan man få huntern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 kan man få huntern?? få guld i flygskolan (i alla delmoment) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 få guld i flygskolan (i alla delmoment) det är så svårt att få guld, och orkar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts