CJ* Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag är på uppdraget " up up and away", jag tog ett flygplan o hoppade ut med fallskärm när ja va framme, men helikoptern va LÅST ! hur är detta möjligt ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag är på uppdraget " up up and away", jag tog ett flygplan o hoppade ut med fallskärm när ja va framme, men helikoptern va LÅST ! hur är detta möjligt ?? Du måste först skjuta ner två Hunters... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du måste först skjuta ner två Hunters... ska jag döda dem två som är på taket ? eller kvittar de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ska jag döda dem två som är på taket ? eller kvittar de ? Helst ska du döda dom, annars dödar dom dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ska jag döda dem två som är på taket ? eller kvittar de ? döda alla gubbar du ser o inta minigunen till väster (markerad på GPS'en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 döda alla gubbar du ser o inta minigunen till väster (markerad på GPS'en) Just de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) hm någon minigun använde inte jag men har märkt om man skjuter sönder planet som står under däck och ena planet på någon av de två hissarna så kommer det bara ett plan efter, om man nu utlöser larmet (som man gör). Så jävla svårt att sikta med Hydran så jag puttade in den i garaget på den övergivna flygplatsen, hämtade jetpack och stack till den där dammen man ska förstöra spionbåtarna. Det lyckades även om jag inte använde planet. Redigerad 20 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts