Monster Truck Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Är det någon som vet var de finns? skicka in en bil då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 bil? sry! var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
08-Tommy Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag undrar en sak.. jag har gjort *SPOILER*monstertruck uppdraget och nu undrar jag vart man får tag på Monstertrucken igen.. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 *SPOILER* Jag tror du kan få den på ett race uppdrag i Los Santos eller San fierro *SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den finns vid ett par husvagnar vid Flint insector (om det nu heter så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Monster Truck Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Menar du med de tunnorna som man kan spränga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Menar du med de tunnorna som man kan spränga? Ja det står sånna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Är det någon som vet var de finns? skicka in en bil då. vid tävlings arenan på första banan när du har klarat 8track där inne så står den där utan för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 här gar du en bra karta den visar var alla multiplayer funksioner ät och monster trucken där monster trucken är står de i en ganska stor röd prick här där e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag undrar en sak.. jag har gjort *SPOILER*monstertruck uppdraget och nu undrar jag vart man får tag på Monstertrucken igen.. någon som vet? man kan köpa den i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 fan va alla ska skriva spoiler på ALLT.. *SPOILER* haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 den står ju inte me på nån av dagarna där man köper bilar i hamnen... den heter väll monster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) jag kan köpa den i hamnen på torsdagar, jag har precis lämnat in Camper. Redigerad 20 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 den står ju inte me på nån av dagarna där man köper bilar i hamnen... den heter väll monster?? Vart kan man köpa bilar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nu ska väl allt me... *SPOILER* På uppdraget "Monster" Söder om "Flint Intersection" Vid Stadion i LS efter att ha klarat 8track Utanför Michelles hus (om du dejtar henne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts