guardian Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hej! när jag startar hitman så är allt normalt. filmerna är som de ska och allt, men när jag ska gå runt med gubben så blir allting vitt. jag ser inte ens gubben och på training så blir allting grått istället. jag har directX 9.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 K, men vad har du för dator i övrigt? Jag vill veta processor, ljud, grafikkort + vilka drivrutiner. Om du inte kan ge ovanstående info, gå till start-kör-skriv "dxdiag" utan citat..- spara info till text och spara på skrivbord-kompiera HELA texten i din post. Testa att köra allt på lägsta i grafik options. DXT compression SKA dock vara enabled. Låt postfilter vara av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 K, men vad har du för dator i övrigt? Jag vill veta processor, ljud, grafikkort + vilka drivrutiner. Om du inte kan ge ovanstående info, gå till start-kör-skriv "dxdiag" utan citat..- spara info till text och spara på skrivbord-kompiera HELA texten i din post. Testa att köra allt på lägsta i grafik options. DXT compression SKA dock vara enabled. Låt postfilter vara av. Av vilken anledning behöver du veta ljud när bilden blir vit? Snacka om att leka kunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men för helvete. Vad fan har du gjort för nytta då? snacka om att leka, eh vara, onödig Om datorn inte startar, är det fel på windows då? Det kan väl vara allt ifrån processorn till att sladden inte är i. Att du ens kan tänka på att tracka mig som bara försöker hjälpa honom, när ingen annan svarat på hans fråga. Är du full eller? Kom på lösningen om du nu är så jävla smart. fy fan.. guardian: Om det fort. inte fungerar: 1. uppdatera drivrutiner. 2. Kör "restore default settings" från start-program-edios-hitman: contracts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Snarare leftbehind som är okunnig. Och nu har han bevisat det! Det känns bra, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts