Jump to content

hitman: contracts

guardian
 Share

Recommended Posts

K, men vad har du för dator i övrigt?

Jag vill veta processor, ljud, grafikkort + vilka drivrutiner.

Om du inte kan ge ovanstående info, gå till start-kör-skriv "dxdiag" utan citat..- spara info till text och spara på skrivbord-kompiera HELA texten i din post.

Testa att köra allt på lägsta i grafik options. DXT compression SKA dock vara enabled. Låt postfilter vara av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

K, men vad har du för dator i övrigt?

Jag vill veta processor, ljud, grafikkort + vilka drivrutiner.

Om du inte kan ge ovanstående info, gå till start-kör-skriv "dxdiag" utan citat..- spara info till text och spara på skrivbord-kompiera HELA texten i din post.

Testa att köra allt på lägsta i grafik options. DXT compression SKA dock vara enabled. Låt postfilter vara av.

Av vilken anledning behöver du veta ljud när bilden blir vit?

Snacka om att leka kunnig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete. Vad fan har du gjort för nytta då? snacka om att leka, eh vara, onödig :rolleyes: Om datorn inte startar, är det fel på windows då? Det kan väl vara allt ifrån processorn till att sladden inte är i. Att du ens kan tänka på att tracka mig som bara försöker hjälpa honom, när ingen annan svarat på hans fråga. Är du full eller? Kom på lösningen om du nu är så jävla smart. fy fan..

guardian: Om det fort. inte fungerar:

1. uppdatera drivrutiner.

2. Kör "restore default settings" från start-program-edios-hitman: contracts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor