Dozer Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 När man startar spelet och det laddar up så ser man ju bilder på t.e.x. BIG SMOKE men så finns det ju en bild där man ser BALLAS sitta i en bil! vad är det för bil?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag fattar vad du menar, men jag vet inte namnet på bilen. men det e en lowrider iallafall (tror jag). kanske en vodoo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 okej!! får kolla runt lite över allt! den bilen har ju guld kofångare på bilden!!! tänkte att det är någon speciel lowrider man kan hota i LS. Remington kan man göra skit snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JH1 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tror det e en blade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts