Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag var i LV vid båtskolan, när jag såg en "bil" åkandes över stranden! Så jag började simma ditåt när den började svänga ner mot vattnet och åkte vidare! när jag tillslut kom fram såg jag att det var en sävare utan förare! det var mitt i natten men ändå,jag har aldrig hört talas om nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det har jag. det var ja som skrev det här på forumet första av alla (tror ja). för övrigt så åker den ALLTID där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är för att den spawnar i en backe, ungefär samma som med "spökbilen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Samma sak med mig.. Runt 00:00 nånting så åkte jag omkring flygplansgraven (Den flygplats man äger). Då ser jag nånting som står still i lufta, jag blir juh så klart chockad och trodde det verkligen var ett UFO, samtidigt tänkte jag fan dom hade rätt med ufon, men vem ska tro mig nu. Sen så när jag åker närmare så är det den där helikoptern som kan lyfta fordon som landar... Så den var o flög i luften ett litet tag innan den landa och sendan stod helt still där igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts