mulla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hej, Hur lär jag mig nya trickers, jag har slagit ner honom flera gånger men han lär mig bara en tricks Tryck på R1 och en triangel bara det hur kan jag lära mig andra? Har bara lärt mig en tricks nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hej, Hur lär jag mig nya trickers, jag har slagit ner honom flera gånger men han lär mig bara en tricks Tryck på R1 och en triangel bara det hur kan jag lära mig andra? Har bara lärt mig en tricks nu. man kan bara använda den men om springer och gör de så gör han nått annat osv sen olika grejs i varje gym i varje stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 man kan bara använda den men om springer och gör de så gör han nått annat osv sen olika grejs i varje gym i varje stad Du får nya "tricks" när du klår han på gymmen man kan köra emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts