luddee Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Hej.. nu är jag en sån här kille som inte har så mycket att göra. Säg till om ni villl ha en signatur (ni som inte kan då rå göra dom) om ni vill ha så gör jag den.. säg bakgrund/tema*/färger/typsnitt - färg/ storlek... GIF animation.. Jag kan det mesta förutom 3D.. * Tema är då viktig genom att jag inte ska tänka ut allt själv.. Andra kan ju gärna också ställa upp och göra, så inte jag står för allt, meen: Vem vill bli min första kund! EDIT: Ni för allt uploada den själva.. Redigerad 19 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den gamla tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ajaj... men den låg ju ganska långt ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 du skrev så mycket i första inlägget att jag blev ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts