makkan88 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hej! Jag vill veta hur många såna där hus det finns där man kan tippa på hästar. Jag har bara sett två och en ligger i downtown i LS och den andra ligger i Montgomery.Finns det nåra mer eller är det bara dom? Svar tack! Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ja det finns bara 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 "Hästarhus", HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 MEN SNÄLLA TITTA PÅ KARTAN SOM DU FICK MED SPELET FÖR I H*****E! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 JAG FICK INTE MED NÅN KARTA DIN DUMMA APA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Här var ni trevliga mot varandra. Och hur kommer det sig att du inte fick med nån karta? Har du en olaglig verision? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) JAG FICK INTE MED NÅN KARTA DIN DUMMA APA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chilla ner dig, grabben http://gtadomain.gtagaming.com/tagmap.html Där motorvägen delar av sig mellan tag 81 och tag 99. Spelstället ligger mittimot den stora parkeringsplatsen. Redigerad 20 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Först Hota bilar och nu hästarhus asså ni newbies är fan för roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Nej,jag har den lagliga versionen. Köpt från affären. Okej då TACK för svaren. Redigerad 20 november, 2004 av makkan88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts