Mr_link Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vikken är den bästa datorn som finns nu ? kan ni rekomendera en bra data typ spel dator som kan spela dom senaste spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Datorer förnyas ständigt. Och eftersom du inte verkar kunna ett skvatt om just datorer, eller stavning heller för den delen, rekommenderar jag dig att skaffa en OEM-dator och betala saftigt överpris. Sorgligt men ack så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Datorer förnyas ständigt. Och eftersom du inte verkar kunna ett skvatt om just datorer, eller stavning heller för den delen, rekommenderar jag dig att skaffa en OEM-dator och betala saftigt överpris. Sorgligt men ack så sant. true, true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ja en OEM blir nog bra, det man inte känner till tar man inte skada av. Kan ge dig några tips om du hemskt gärna vill annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Datorer förnyas ständigt. Och eftersom du inte verkar kunna ett skvatt om just datorer, eller stavning heller för den delen, rekommenderar jag dig att skaffa en OEM-dator och betala saftigt överpris. Sorgligt men ack så sant. Japp, och sen frågar du bara vad man bör ha för t. ex grafikkort, processor osv Så uppgraderar du datorn för hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vilket i sin tur blir ännu än sväng till pantbanken, men det kan ju löna sig om ett år eller något.. Så har man en lite bättre dator än tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vilket i sin tur blir ännu än sväng till pantbanken, men det kan ju löna sig om ett år eller något.. Så har man en lite bättre dator än tidigare. Hehe, att ha det allra bästa och senaste i datorn kostar ju lika mycket som en vanlig dator. ( med vanlig menar jag typ dell-dator för 10000:- ) Och bara grafikkortet kostar typ 5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vikken är den bästa datorn som finns nu ? kan ni rekomendera en bra data typ spel dator som kan spela dom senaste spelen... Den här borde ju räcka ett tag: http://www.datorbutiken.com/se/default.php...=C-DOA1WP19T-SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts