anders_142 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ta en bil åk mot grindarna portarna öppnas inte men gå fram och nudda vid dem gå in i bilen dörrarna öppnas det funkar för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 nehä? ett bugg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ta en bil åk mot grindarna portarna öppnas inte men gå fram och nudda vid dem gå in i bilen dörrarna öppnas det funkar för mig iaf eller så hittar man nå ställe hoppa in eller väntar till flying school Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 eller så hittar man nå ställe hoppa in eller väntar till flying school ja men själva grejen är ju att man får ta bilen med sig! då slipper man åka igenom hela flygplatsen.. eller ja ta flygcertificat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 det tar inte så lång tid att springa och desutom så finns det bilar som kör runt där inne ibland...iaf så har de alltid gjort de för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts