bastard Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Man ska falla fritt och sen landa i ringen, men jag kommer ju inte ens i närheten av den, utan landar långt bort hela tiden. Hur ska jag göra för att komma närmare ringen? Jag måste göra om hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du kan svänga höger/vänster för att du inte ska komma in så snävt mot cirkeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Man ska falla fritt och sen landa i ringen, men jag kommer ju inte ens i närheten av den, utan landar långt bort hela tiden. Hur ska jag göra för att komma närmare ringen? Jag måste göra om hela tiden Det är ju bara att trycka spaken framåt så att du kommer framåt sen är det bara att utlösa fallskärm när du är nära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 du ska inte avlösa fallskärmen direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hm, tack allisammans. Jag förstod det mesta.. Alltså att inte avlösa fallskärmen för tidigt, men sen kom jag på att man kunde trycka spaken BAKÅT så man åkte lite frammåt i alla fall och nu klarade jag flygskolan, tack tack.. yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts