Hotring Racer Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 tjena, har fastnat nu, hoppas på en del tips. Det är så att jag inte klarar uppdraget min zu mi eller vad det heter, man ska tävla. Jag har inte heller klarat några av dom olika tävlingarna i los santos och san fierro heller, (biltävlingarna) måste jag klara dom för att fortätta få uppdrag. biluppdraget i san fierro e fan omöjligt. det kommer ju bara nya bilar hela tiden. undrar också om det är någon mening med att dejta bruden. har fult med denise, men det blir inget mer med det. Vad ska man göra när man kan kontrollera både CJ och denise ? tacksam för svar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 tjena, har fastnat nu, hoppas på en del tips. Det är så att jag inte klarar uppdraget min zu mi eller vad det heter, man ska tävla. Jag har inte heller klarat några av dom olika tävlingarna i los santos och san fierro heller, (biltävlingarna) måste jag klara dom för att fortätta få uppdrag. biluppdraget i san fierro e fan omöjligt. det kommer ju bara nya bilar hela tiden. undrar också om det är någon mening med att dejta bruden. har fult med denise, men det blir inget mer med det. Vad ska man göra när man kan kontrollera både CJ och denise ? tacksam för svar ? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vad ska man göra när man kan kontrollera både CJ och denise ? Springa runt och mörda folk ? Bestämmer du väl själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hur ska man göra för att få den där pimp suiten av denise då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts