Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ..så helt bra sagt var det inte! Okej då, inte helt rätt, helt rätt...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag tar mig friheten att citera några på San Andreas-forumet: "Jag e på bigsmokes uppdrag där han kör motorcyckel och ja sitter där back och ska sjuta bilar och motorcycklar men jag dör typp altid när man hoppar över trucken sen när man åker in i en grotta typp!" "HEj! jag tror uppdraget hetter the beginning fore the famely man ska sjuta massa poliser sen sitter man back i en bil med en ak och ska sjuta polis bilar det e "s" uppdrag!*? hur fan ska ja göra det e jätte svårt" "mm man sitter back i en bil med ak man har hurmcykt skott som hälst man ska sjuta polis bilar" " robin uncle sam. hej! jag fattar inte alls va man ska göra på detta uppdraget hjälp mig!" Nu är alla dom här i och för sig skrivna av samma person, men det är ändå mycket bra exempel på extremt usel stavning. Jag tycker at det här borde räcka till en livstidsavstängning. Jag menar det här barnet är garanterat under 13 år (det är dessutom mycket enkla uppdrag han behöver hjälp på. Det är ännu en anledning att misstänka att han är under 13). Dte vrekra vsist ssopm om non haar för mckyte ftridit. (Ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Dte vrekra vsist ssopm om non haar för mckyte ftridit. (Ironi) .."säger lilla gossen som leker ironisk på spelforum klockan halv tolv på natten". ...okej, jag kanske inte ska säga så mycket, jag gör ju likadant själv. Usch, dubbelmoral, ge mig nackskott! Redigerad 14 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 .."säger lilla gossen som leker ironisk på spelforum klockan halv tolv på natten". ...okej, jag kanske inte ska säga så mycket, jag gör ju likadant själv. Usch, dubbelmoral, ge mig nackskott! PANG! *Träffade fel! Den kom rakt igenom skrevet istället .* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Stavfel är ju inget som tyder på att man är mindre värdig än andra så nu får ni lägga ner och acceptera att man kan slarva ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts