Jump to content

Stavningen

Galenhund
 Share

Recommended Posts

Jag tar mig friheten att citera några på San Andreas-forumet:

"Jag e på bigsmokes uppdrag

där han kör motorcyckel och ja sitter där back och ska sjuta bilar och motorcycklar men jag dör typp altid när man hoppar över trucken sen när man åker in i en grotta typp!"

"HEj!

jag tror uppdraget hetter

the beginning fore the famely

man ska sjuta massa poliser sen sitter man back i en bil med en ak och ska sjuta polis bilar det e "s" uppdrag!*?

hur fan ska ja göra det e jätte svårt"

"mm man sitter back i en bil med ak man har hurmcykt skott som hälst man ska sjuta polis bilar"

" robin uncle sam. hej!

jag fattar inte alls va man ska göra på detta uppdraget hjälp mig!"

Nu är alla dom här i och för sig skrivna av samma person, men det är ändå mycket bra exempel på extremt usel stavning. Jag tycker at det här borde räcka till en livstidsavstängning. Jag menar det här barnet är garanterat under 13 år (det är dessutom mycket enkla uppdrag han behöver hjälp på. Det är ännu en anledning att misstänka att han är under 13).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

där han kör motorcyckel och ja sitter där back och ska sjuta bilar och motorcycklar men jag dör typp altid när man hoppar över trucken sen när man åker in i en grotta typp!"

"HEj!

man ska sjuta massa poliser sen sitter man back i en bil med en ak och ska sjuta polis bilar det e "s" uppdrag!*?

"mm man sitter back i en bil med ak man har hurmcykt skott som hälst man ska sjuta polis bilar"

" robin uncle sam. hej!

Nu är alla dom här i och för sig skrivna av samma person, men det är ändå mycket bra exempel på extremt usel stavning. Jag tycker at det här borde räcka till en livstidsavstängning. Jag menar det här barnet är garanterat under 13 år (det är dessutom mycket enkla uppdrag han behöver hjälp på. Det är ännu en anledning att misstänka att han är under 13).

Så, det finns inga över 13 som är dåliga på tv-spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Det har jag inte skrivit däremot tror jag att det är ovanligt med folk över 13 (som spelar gta regelbundet) som har problem med var och varannat uppdrag precis i början av spelet. Okej en sak om man har lite småproblem, men att ha så stora problem att man postar topics här med uppdrag som tex Sweets girl.

så om man måste spela GTA regelbundet? han kanske aldrig spelat de förut. Och de spelar ingen roll. Du har ingen somhelst rätt att klaga på honnom. Sköt dig själv, Och om du nu stör dig SÅ mycket. Gör ett eget jävla forum och sitt och stava rätt hela tiden. Tönt! ;)

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"HEj!

" robin uncle sam. hej!

sen finns det ju dom som är äldre än 13 och fortfarande har problem med stavningen ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patetiska?

Stavfel och spam gör forumet segt.

Jag håller med om att det är FÖR MYCKET stavfel här vilket är ganska irriterande.

Kan inte hultan höja åldersgränsen till 15år istället för 13? B)  ;)

Amen orka bry sig om folk's stavning? Så länge man fattar vad de skriver, så who the fuck cares?

Om du vill rätta folk, bli lärare eller nåt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AMEN, Ja för jag tycker att man ska kunna stava när man är över 13år.

Det är även jobbigt att läsa något som är slarvit skrivet.

jag ligger efter i svenskan och stavar kanske lite taskigt (det kan ni se på forumet, om jag nu stavar taskigt). det betyder inte att jag är 8 år. ingen är bäst på allt så lägg ner :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men väx upp. Ni som skriver dessa topics verkar vara några 14-åringar (precis som jag) som nyss lärt sig stava och är stolta. Ge upp, vem bryr sig. Han kanske inte kan lära sig lika lätt som du? Man kan inte vara bäst på allt. Jag slår vad om att du inte heller är det.

Det är bara barnsligt att starta topics för att någon inte kan stava. Sköt dig själv och skit i andra. Herr Perfekt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor