mulla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vart kan jag hitta den några säger polis stationen och andra säger stranden men jag kan inte hitta så kan ni förklara vart den ligger? En karta helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Jag har inte hittat dom stå någonstanns , men jag fick en polishelikopter genom att skjuta ner en och flytta in den i ett garage så att den repareras . Redigerad 19 november, 2004 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har inte hittat dom stå någonstanns , men jag fick en polishelikopter genom att skjuta ner en och flytta in den i ett garage så att den repareras . Haha , gick du och puttade in den i ett garage eller vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Haha , gick du och puttade in den i ett garage eller vadå ? hehe, jag var utanför garaget och sköt ner den, puttade in den i garaget med brandbilen som kom dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men ingen hittar den va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men ingen hittar den va Haha, neej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den finns på poliststationens tak i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den finns på poliststationens tak i Los Santos. kan du peka ut det i en karta snälla jag ber dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 har hittat den men hur styr man lampan tryckte på l3 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har inte hittat dom stå någonstanns , men jag fick en polishelikopter genom att skjuta ner en och flytta in den i ett garage så att den repareras . Hur fick du ut den sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det är bara att ta en flygplan sen ska du landa på polisstationen hoppa fallskärm menar jag. ibland finns det inte i los santos när den inte finns där är den i san fierro poliscentral. Om den inte finns där är den i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det är bara att ta en flygplan sen ska du landa på polisstationen hoppa fallskärm menar jag. ibland finns det inte i los santos när den inte finns där är den i san fierro poliscentral. Om den inte finns där är den i Los Santos Finns den inte på nån utav dem, då ska den finnas i Las Venturras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men alltså..los santos polisstation har ju ingen helikopterplatta ?? ni menar väl den som ligger precis mitt inne i stan brevid motorvägen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts