Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har just klarat ett uppdrag i slutet på spelet... Men allt folk springer runt med tv apparater och det brinner... Bilar sprängs också... Förmodligen är det inte något fel men jag fattar ingenting... Har försökt att värva gängmedlemmar men det går inte... Tacksam för svar... (OBS: Inga svar som "När kommer man till det uppdraget", tack på förhand...) // Robbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 det är upplopp i staden spela bara vidare så försvinner det tror jah för folk säger att det ska försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Om du följt storyn noga så borde du veta vad som försigår i LS. Helt normalt, det ska vara sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Om du har tryckt bort filmerna borde du smiskas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hade en kompis som gjorde exakt samma sak. sen slog jag han, och han insåg sitt misstag och varvade om allting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Om du har tryckt bort filmerna borde du smiskas Jag trycker ALDRIG bort filmerna, men frågan jag ville ha svar på är "Varför går det inte att värva gängmedlemmer"? För det står att man ska det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag trycker ALDRIG bort filmerna, men frågan jag ville ha svar på är "Varför går det inte att värva gängmedlemmer"? För det står att man ska det... har du tillräkligt med reskept ??? är du säker på du siktar på dem och ingen annan + trycker du uppot på styrkorset??? det är 3 lätta fel annars vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 sikta på dom med L1 och sen trycker du pil upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hade en kompis som gjorde exakt samma sak. sen slog jag han, och han insåg sitt misstag och varvade om allting! lite onödigt att slå på honom för det jag ser på filmerna så fattar man story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts