OrdeM Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Nu skall jag en gång för alla knyta upp knutarna gällande Ätande Hunger Energi Följande gäller: När du laddar ett spel så återställs hungern och energimätaren. CJ är vid det här laget både frisk och mätt. Efter en tid spelande utan sparande så börjar CJ bli hungrig och hans mage kurrar. Dina muskler är det första du märker försvinner bit för bit. SAMMA gäller din energi-mätare den sjunker lite lite för varje minut som du är hungrig(magen kurrar). Vid det här laget måste du äta eller spara för att återställa CJs hunger så CJ ej fortsätter tappa energi OCH muskler. Man kan alltså dö av att vara hungrig DVS svälta kan man göra. Hoppas jag har klarat ut vad som gäller när CJ blir hungrig så ni inte håller på och skriver falska sanningar gällande detta. Gokväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Tack för denna.. Så ofta sparar jag inte, men nu är det nästan värt att låta ps2:an stå på medans jag åker å helgjobbar imorrn så får jag se ifall han står vid ett sjukhus när jag kommer hem. Redigerad 19 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Tack för denna.. Så ofta sparar jag inte, men nu är det nästan värt att låta ps2:an stå på medans jag åker å helgjobbar imorrn så får jag se ifall han står vid ett sjukhus när jag kommer hem. Mmm´, samma här... Redigerad 19 november, 2004 av Robbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Nä det stämmer inte för mig han förlorar bara en jävla massa muscle men han dör inte eller förlorar på livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jodå det stämmer, jag märkte att när jag hade spelat ett tag utan att spara så försvann massa liv spårlöst, helt av sig själv. Annars brukar jag spara efter varje uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag dog när jag inte satt vid PS2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts