guardian Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vad finns det igentligen i area 69? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vad finns det igentligen i area 69? Spela på och fråga inga dumma frågor!! Det är extrem enkelt att lista ut var på kartan!! OPS: Råkade trycka report och skicka inlägget dit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Spela på och fråga inga dumma frågor!! Det är extrem enkelt att lista ut var på kartan!! OPS: Råkade trycka report och skicka inlägget dit!! men @!!!! jag har inte spelet. spelar lite grann hos en kompis ibland. han är bara i los santos fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hoppsan, jag tyckte du fråga vart Area 69 låg... :"> Men här är några bilder (kanske inte syns så mycket). Area 69 är i övrigt en militär forskningsbas, det finns även några militära fordon. Sen är man även där på ett uppdrag som går ut på att *SPOILER* stjäla en Jet Pack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Nu så frågade han väl inte VAR arean låg, utan vad som finns innut i bunkern. EDIT: Såg att ni kom på det tillslut Redigerad 19 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Hoppsan, jag tyckte du fråga vart Area 69 låg...:"> var får man tag på dom kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vet ej... *RYCKER PÅ AXLARNA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts