Webbstudio Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Yo! Jag förstår inte riktigt med det där att äta. Sist jag åt var jag i Los Santos och nu är jag i Las Venturas. Jag har inte blivit svagare eller slöare, jag har inte heller dött pga. svält. Varför? Måste man inte äta eller? / Patrik @ ratshit.biz Redigerad 19 november, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ja du måste äta. gå till en resturang och gå till kassan så hostar han fram en måltid sen trycker du på O sen så har han käkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Då finns det "en" bugg på mitt spel, för jag behöver inte äta Någon mer, som sitter i samma situation? Redigerad 19 november, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) nej man behöver inte de, men man blir slöare och tappar muskler. jag äter typ alldrig Redigerad 19 november, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men du savar säkert ganska mycket och när du savar försvinner hungern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Enda gången jag käkade på SA var när ja skulle skaffa dejta flickvännen Monica eller vad hon heter. Så att man måste äta för att hålla sig i liv är ej sant. (Vilket är orealistiskt) Jag har inte märkt att man blir slöare, utan "karisman" hålls kvar. Men när du käkar för mycket, då kan det försämras (vilket är realistiskt). Redigerad 19 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts