DiazEvil Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Hur klarar jag detta uppdrag och hinner tillbaka till Versetti Estate? Skit svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Du måste inte tilllbaka till VE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag kommer inte ihåg vilket uppdrag shakedown var.......kan nån påminna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Köra runt i North Point Mall o sjuta sönder fönster-rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Det är sååååååååå simpelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 du ska bara in och sjuta ner massa ruror i varuhuset så klarar du de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ta JC600 (mc) och kör in i köpcentret. då klarar man de med ganska gott om tid. ett av de roligaste uppdragen där man inte dödar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts