Noxzist Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hej! Jag undrar om det finns någon slags uppräknare som tar tiden hur mkt man sitter vid datorn... och som stannar (om det finns) när man inte rört tangentbordet eller musen inom tex. 1 minut. om ni vet så skulle jag vara tacksam om ni kunde länka mig eller lägga ut den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det här kanske kan vara bra. Har dock inte testat det själv. Computer start time monitoring, computer shutdown monitoring. Time tracking. Tracking login names of the users currently working on a computer, tracking number of computer starts and freezes. tracking total working time, average working time, average working time per day, per week, etc are collected also. The statistics can be displayed for the user-defined periods: day, week, month, year, etc. StatWin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) ah, tack LoneWolF =) ska checka den nu EDIT: hur gör man så att "tidtagaruret" stannar när man inte har rört musen eller tangentbordet inom 1 min tex. ? Redigerad 19 november, 2004 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts