Vicious Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 HEj! jag tror uppdraget hetter the beginning fore the famely man ska sjuta massa poliser sen sitter man back i en bil med en ak och ska sjuta polis bilar det e "s" uppdrag!*? hur fan ska ja göra det e jätte svårt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 HEj! jag tror uppdraget hetter the beginning fore the famely man ska sjuta massa poliser sen sitter man back i en bil med en ak och ska sjuta polis bilar det e "s" uppdrag!*? hur fan ska ja göra det e jätte svårt" satsa på polisbilarnas ljul eller föraren + träna up akns skill till hitman allt bli så mycket simplare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicious Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men när ja åker ner för en liten gata så dör ja :S hjälp :S ge mig mera tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 men när ja åker ner för en liten gata så dör ja :S hjälp :S ge mig mera tips! Jag kommer inte ihåg detta uppdrag så mycket, har man infinite ammo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicious Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 mm man sitter back i en bil med ak man har hurmcykt skott som hälst man ska sjuta polis bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 mm man sitter back i en bil med ak man har hurmcykt skott som hälst man ska sjuta polis bilar Ok, dåså Släpp ALDRIG avtryckaren...skjut hela tiden på dom, du klarar de, det vet jag Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ta en paus då och då. Gör det kanske 3 gånger, och ta en paus och gör något annat en stund. Prova styra med högra spaken och skjuta med L1 istället en gång. Prova ligga ner. Drick något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 MYCKET bra råd herr Bäver... och som sagt... sikta på bilarnas förare, tar du ut honom så har han som sitter shotgun inte länge kvar att leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 MYCKET bra råd herr Bäver... och som sagt... sikta på bilarnas förare, tar du ut honom så har han som sitter shotgun inte länge kvar att leva Mycket sant...:D haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts