jaeger Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kanske får man följa barnets uppväxt? Tror inte det va?Barnet som tommy fick var ju en tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tror inte det va?Barnet som tommy fick var ju en tjej... Är väl inget som hindrar finns inget sexigare än tjejer med Thompsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det kanske kan handla om att Barnets man är i någon maffia och ska ge igen på Salieri... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det kanske kan handla om att Barnets man är i någon maffia och ska ge igen på Salieri... Vid den tidpunkten är nog Salieri död. Hämnas genom att döda hans son kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vid den tidpunkten är nog Salieri död. Hämnas genom att döda hans son kanske. Men när Tommy blir skjuten i sin trädgård då säger ju dom regards from mr salieri typ? Det kanske är Salieris son..Men jag är osäker om han fick barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Men när Tommy blir skjuten i sin trädgård då säger ju dom regards from mr salieri typ? Det kanske är Salieris son..Men jag är osäker om han fick barn... "Mr Salieri sends his regards... Bang!" Nej jag tror inte att det var hans son, antagligen bara två st vanliga Maffia hitmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 "Mr Salieri sends his regards... Bang!" Nej jag tror inte att det var hans son, antagligen bara två st vanliga Maffia hitmen. Du missförstod mig, jag menade att det var Salieris son som skickade hitmännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej, jag tror att vid fängelset så fick salieri besök av de två killarna som dödade Tommy, eller så begärde Salieri själv att träffa dem. Han sa åt killarna att döda tommy, kanske som hans sista vilja i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts