Vicious Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hej! jag fattar inte alls va man ska göra på detta uppdraget hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det står i och för sig exakt hur du ska göra, men okej. Du ska plocka upp lådor med gaffeltrucken och lägga i trucken som Ryder vaktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det står i och för sig exakt hur du ska göra, men okej. Du ska plocka upp lådor med gaffeltrucken och lägga i trucken som Ryder vaktar. och sammtidigt se till a ryder inte dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 och sammtidigt se till a ryder inte dör Rättar du mig, va?! Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicious Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Det står i och för sig exakt hur du ska göra, men okej. Du ska plocka upp lådor med gaffeltrucken och lägga i trucken som Ryder vaktar. Mm förstår det men hur får man upp lådorna på trucken :S! Redigerad 19 november, 2004 av Vicious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 vänstra annalog spaken upp och ner när du har kört under själva gafflarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts