Ludde Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag har köpt malibu men kan inte göra uppdrag,ska man klara sunshine autos eller nåt före? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 jag tror att man måste göra första listan i sunshineautos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 asså kolla, du ska gå in där bakom baren. För mig gick det att göra uppdrag direkt och då ägde jag inte sunshine autos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 samma här det e vid baren du gör dem där det stog en vakt innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts