Jump to content

några enkla frågor..

IceCandy
 Share

Recommended Posts

har redan testat att käka. blir endå minus, och att man måste göra uppdrag för att komma till nästa ö vet jag redan, men hur många uppdrag undrar jag..?

och dedär med tjejerna, hur många uppdrag skall man göra innan man kan gå å flörta lite med dom? :P har inte sätt en endaste eld nånstans :)

Man behöver inte göra uppdrag för att kunna flörta med dem, man TRÄFFAR dom på uppdrag.

Och du får nog äta lite mer om det inte funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

köpte san andreas igår, så jag har bara hunnit göra kanske 5-6 uppdrag, så nu undrar jag:

när får man åka till dom andra öarna?

hur får man en tjej? måste man göra en massa uppdrag innan den funktionen börjar funka? vems uppdrag skall man göra isåfall?

och hur får man lite mera muskler? (w00t) visst,när jag sticker till gymmet får man ju lite muskler å så, men sen när jag tar en springtur/simtur istället för att åka i nåt fordon så står de att jag får minus på muskler=/  har skit mkt i uthållighet, men knappt inget på muskler..

det var nog allt..jag vet, säkert skit dumma frågor :P  men men, om man inget frågar får man inget veta så :)

Sallad är inge bra, ät runt 5 st stora maträtter, de ger fett, så länge du har fett bränns inga muskler :)

Lycka till med spelandet (w00t);) hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du klarat uppdraget "The Green Sabre" öppnas Flint County, Whetstone och San Fierro. Tierra Robada, Bone County och Las Venturas öpnnas efter uppdraget "Yay Ka-Boom-Boom".

Flickvännen får du efter uppdraget "Burning Desires".

Åk till gymmet och träna. Dirket efter åt är det bra att äta, om musklerna kräver fett för att byggas upp och det får du om du äter.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor