P-C Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 oooah... sitter ensam hemma och vill inte kolla på en nån cp-tjej .. !! kollar riktig porr istället !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kollar riktig porr istället !! Vadå hentai ? (syftar på din sig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag fixade en översättning: "Here, you can view the circumstances of the room of SABRINA. The fact that we can meet with arrival involving, several times, around 6 o'clock in the morning around 11 o'clock in the afternoon is in week. If (morning it is high, is) luck avoids possibility, please think in extent. Animated picture video is let flow to time other than that" fick det till: Here, the situation of the room of SABRINA is looking-got. It is [ several times and 6:00 a.m. time or ] per week around 11:00 p.m. that I can meet you by 着ぐ Rumi. (The morning of the possibility is higher) if fate avoids -- about -- please think Animation video is poured at the other time. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fan va äcklig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Det där var verkligen inte läskigt....För det andra så ser hon väldigt ung ut så jag tänker inte se nå mer på det där skitet.... Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag lämnar nu forumet då jag har sålt min Xbox/GC/PS2. Lämnar dock forumet med en sista sak - "Happy Sabrina" är det sjukaste jag någonsin sett! Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vill ni veta ngt kul? 1. Det är direktsänt 2. Den som gör det har gjort det i flera år 3. "DET" ÄR EN KILLE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vill ni veta ngt kul? 1. Det är direktsänt 2. Den som gör det har gjort det i flera år 3. "DET" ÄR EN KILLE! Och var har du tagit reda på det.. Det är väl klart att det är en kille. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Vill ni veta ngt kul? 1. Det är direktsänt De é fan inte direktsänt, loopar så de skriker om de. Typ 30 min eller nått. *edit nu blev jag fan tveksam, verkar va en annan dräkt (inte kläder) nu. ääh, orka bry sig *edit jo, de loopar. Dom har säkert fixat så att det är olika äckliga dräkter per dag som loopar Redigerad 20 november, 2004 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Känar den där saken pengar på det där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 va fan va de typiskt japanskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Va fan, jag kan inte se den... behöver man någe plugin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vill ni veta ngt kul? 1. Det är direktsänt 2. Den som gör det har gjort det i flera år 3. "DET" ÄR EN KILLE! Haha! Jag sa till min kompis för en stund sen, att det inte skulle förvåna mig om det var en kille! Ja, se dessa japaner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Vadå hentai ? (syftar på din sig) haha tommy fikus..äg fido! mitt i prick som vanligt !! min sign är inte hentai.. det är son-goku från dragonball ... lite allmänbildning !! Redigerad 26 februari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Gammal post, skäms som fan. Slå mig. Redigerad 26 februari, 2005 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det där är en robot.. haha, du e allt underlig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 haha, du e allt underlig Lol chansen att teknologin har kommit så långt är inte stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Konstigt... Den funkar inte... bara "operation turnd out to sabrina.tp" eller någonting sånt..... Vill se, Vill se.. efter alla konstiga/roliga komentarer så måste jag se............... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Lol chansen att teknologin har kommit så långt är inte stor Men vad fan, inte är det en människa Nej, men inte fan ser det normalt ut... Äcklar mig som fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Haha dum jävel....Lite allmänbildning att veta att hentai är tecknat porr dit kaxiga C-P... NÄÄ, MENAR DU DET?! Skulle tro att herr P-C vet det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts