Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är ju inget ljud, så va kan hända? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag våga inte äns kolla på 1 minut av den kollade till hon höll upp mobilen i kameran... Sen blev jag förr rädd att det skulle vara nåt som hoppade fram :'( Jo jag vet... Jag har fått massa såna "filmer" av kompisar... Fan man hoppar till varje gång hehehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är ju inget ljud, så va kan hända? Jo men baför det inte är något ljud kan det la hända saker... Ljud kan man ju lägga till efterår... Inget är omöjligt hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hmm nu har jag kollat ett tag... Tur att man har annat för sig me... Kollar bara då och då... Annars tröttnar man... Nu har hon bara på sig bh och små shorts... Dock har hon på sig en tun tröja och "byxor" som har samma färg som huden typ... Nästan... Så även om hon tar av allt så lär man inte se något... Hon ser dock ut att vara minderårig så jag skiter i det här nu... Hatar CP... Bör anmälas om hon är minderårig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Tre posts i rad ? ...........LoL jag lovar att han försöker lura oss det händer säkert inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hon skrämmer mig... Hon har dom där kläderna på sej väldigt bra och det är det som skrämmer mig för hennes blick (även ifall hon inte har nån) är skrämmande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Hon är ful. Har suttit med den cammen på hela tiden och hon bara sitter och ler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 LoL jag lovar att han försöker lura oss det händer säkert inget. Ja det skulle inte förvåna mig... Har dock lagt ner det nu... Så den som ser allt få la säga vad som händer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 fan va seg film.. händer inte mycket just nu i filmen hon har börjat smeka sig lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 fan va seg film.. händer inte mycket just nu i filmen hon har börjat smeka sig lite Ja den är nog en 30 min lång hehe... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) efter ett tag fimade hon en klocka sen fick hon andra kläder på sig hon har suttit där i en halv timme nu och det värkar börja om igen nästan edit.. det börjar bara om .. slöseri med tid bara Redigerad 19 november, 2004 av SlIpKnOt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det där är en robot.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Va!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det där är en robot.. Tror jag knappast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Fyfan vad rädd jag blev i början.. Vågar inte kolla på den det kanske är nån slags voodoo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är en webcam som visas direkt någon liten flicka i japan typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den visas inte direkt. Den loopas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Nej, det gör den tyvärr inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Va? Isåfall måste hon göra samma saker om och om igen. Att hon orkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag fixade en översättning: "Here, you can view the circumstances of the room of SABRINA. The fact that we can meet with arrival involving, several times, around 6 o'clock in the morning around 11 o'clock in the afternoon is in week. If (morning it is high, is) luck avoids possibility, please think in extent. Animated picture video is let flow to time other than that" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts