Vicious Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag e på bigsmokes uppdrag där han kör motorcyckel och ja sitter där back och ska sjuta bilar och motorcycklar men jag dör typp altid när man hoppar över trucken sen när man åker in i en grotta typp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag e på bigsmokes uppdrag där han kör motorcyckel och ja sitter där back och ska sjuta bilar och motorcycklar men jag dör typp altid när man hoppar över trucken sen när man åker in i en grotta typp! du måste skjuta sönder grinden som är precis i början av tunnel ingången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicious Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 du måste skjuta sönder grinden som är precis i början av tunnel ingången... okey men jag har ass lite liv när ja kommer in där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 nej men alltså du ska skjuta sönder dom där tunnorna som sprängs om du inte skjuter sönder dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicious Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 japp nu har man ju klarat det har klarat 23uppdrag när fixar dom bron!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Bron??? man blir bort förd av Tenpenny och Pualski till Whestone efter uppdraget the green sabre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Bron??? man blir bort förd av Tenpenny och Pualski till Whestone efter uppdraget the green sabre. Du ska skriva *Spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du ska skriva *Spoiler* Mmm, just de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du ska skriva *Spoiler* whatever han frågade, lr hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts