Insats Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag vill flyga och jag vill flyga nu, hur gör jag det snabbast? Jag har precis kommit till San Fierro (jag snackar om att styra själv alltså, inte passagerarflygplanet man kan ta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Du måste komma till Las Venturas och gå i flygskola så att du får ett flygcertifikat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 fuck... är det mycket updrag i San Fierro innan man kommer dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är nog ungefär lika många i alla städer, jag kommer inte ihåg. Det finns 110 sammanlagt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 wrong......du måste bara hitta ett sätt att ta dig in på SF flygplatsen....där finns det en marvenick(helikopter) som du kan flyga till LS flygplats och ta en dodo eller privat jet P.S. ta en motercyckel och hoppa från bergen in på flygplatsen.....så gjorde jag!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 eller så kör du fram en hör bil vid det norra staketet runt Los Santos flygplats, klättrar upp på bilen och vidare över staktet. Sedan snor du dodo:n som står rakt fram eller kutar mer västerut och snor jetplanet som står där. Mins inte om det är ett Shamal eller en AT400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är nog en Shamal, jag har ännu inte sett något AT400 på SF flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det är nog en Shamal, jag har ännu inte sett något AT400 på SF flygplats. Han snackar om Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 lättast så gör man såhär för att komma in på varje flygplats..ta en bil(behöver inte vara hög) kör till grindarna där vakten säger att man inte får passera när man inte har licens..ställ bilen blrevid hustet han sitter i, och hoppa sedan upp på bilen, sen taket överv vakten, sen ner på andra sidan..sen är du inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 eller så kör du fram en hör bil vid det norra staketet runt Los Santos flygplats, klättrar upp på bilen och vidare över staktet. Sedan snor du dodo:n som står rakt fram eller kutar mer västerut och snor jetplanet som står där. Mins inte om det är ett Shamal eller en AT400. AT400:an finns bara i LV.....vad jag vet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kommer ju inte in i ett enda flygplan eller helikopter, klart man KAN komma in på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kommer ju inte in i ett enda flygplan eller helikopter, klart man KAN komma in på flygplatsen INSTÄMMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kommer ju inte in i ett enda flygplan eller helikopter, klart man KAN komma in på flygplatsen INSTÄMMER ja kommer in i planen på los santos flygplats men ej på san fieros flygplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fille-Snille Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det är ju bara att skriva in fuskkoden så har du ett flygplan Koden är: cirkel,upp,L1,L2,Ner,R1,L1,L1,Vänster,Vänster,Kryss,Trekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det finns ett flygplan på en kulle i sanfiero har för mig den är nästan rakt söderut från flygplatsen sätt (om du kollar kartan så ser du på ett ställe i det gröna en brun väg som går upp till en brun fyrkant, planet står i fyrkanten ihop med en fyrhjuling för övrigt är det ett besprutningsplan som du kommer att hitta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hmmmmmm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det är ju bara att skriva in fuskkoden så har du ett flygplan Koden är: cirkel,upp,L1,L2,Ner,R1,L1,L1,Vänster,Vänster,Kryss,Trekant. Vad är det för ett flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 prova och se? ontopic: alla plan i Los Santos flygplats går att flyga utan setrifkat... inte på San Fierro's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 finns det passagerar flygplan? hur? var? när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 finns det passagerar flygplan? hur? var? när? Japp, ett jäkla stort passagerarplan.. Det finns i den största hangaren på LV:s flyplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts