Negative Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 möjligen en spolier?? Jag skulle köra till airstippen i öknen, när jag råkade köra in på area 69 område och fick fem stjärnor. i ren panik flydde jag till min lilla flygplats och hoppade in i stuntflygplanet och drog i väg. jag trodde att jag skulle vara säker i luften så som man var i vc. men då bara susade en raket förbi!! (jag var inte i närheten av area 69) och kollade bakåt. då ser jag att ett litet jaktplan var efter mig!!! någon mer som sett dom här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag blev jagad av två stycken när jag flög över restricted area. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jepp, dem har jaktplan nu mera. Fräckt va? Va? Va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 VAAAAAAA?stridsplan? det måste va ett sånt jag har i min hangar på the abonned airstrip!!!!!!!!!! fan vad ni e sena......visste ni att man kunde skjuta messiler från dom också det finns också fallskärm och jet pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 VAAAAAAA?stridsplan? det måste va ett sånt jag har i min hangar på the abonned airstrip!!!!!!!!!! fan vad ni e sena......visste ni att man kunde skjuta messiler från dom också det finns också fallskärm och jet pack Jo jag har gjort alla uppdrag men jag utbildar bara de mer långsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jag fick 3 jetplan efter mig och jag hadde också hydran och så skjöt jag ner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jag fick 3 jetplan efter mig och jag hadde också hydran och så skjöt jag ner dom Samma här, man ska få 5 sthärnor å sen jaga Hydrona som man får efter sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Japp, två Hydras (Harriers) som kommer susande efter dig. SPOILER: När du själv får åtkomst till harriern, testa att hoppa in i den, flyga i väg och sedan skaffa FBI efter dig, skitkul att ha en liten luftstrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts