cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har tagit över alla områden efter att jag har klarat story-delen, utom ett! I stats/gangs så står det att Ballas har 0 och Vagos har 1. Det sista Ballas-området jag tog över var väldigt litet (bara en gata), så det var svårt att upptäcka, så jag tänkte att det var samma med Vagos. Alltså, nån som vet var ett Vagos-område som är svårt att upptäcka finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 det finns ett litet vid båtskolan i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Är du säker på att det är Vagos(=gula)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Är du säker på att det är Vagos(=gula)? Det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Tack så hemskt mycket isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Mmmm, området är vid båtskolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 mjo som alla säger båtskolan (och fråga mig inte varför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts