Raven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 var kan man få tag i karten och quaden... Finns quaden på beachen i Ls?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Det finns en quad vid Blueberry Akres vet inte om jag stavat rätt, men du fattar nog.. den står vid en farm typ.. Om du har klarat alla uppdrag vid Madd Dogg's crib så ska det finnas en Kart dära.. Redigerad 19 november, 2004 av 51:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raven Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Tackar ! Har precis räddat min dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 coolt. jag är en livräddare.. som dom i baywatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det finns en vid Shady cabin också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det finns en quad vid Blueberry Akres vet inte om jag stavat rätt, men du fattar nog.. den står vid en farm typ.. Om du har klarat alla uppdrag vid Madd Dogg's crib så ska det finnas en Kart dära.. hur många uppdrag är det vid madd dogg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Finns även en Quad vid Back o Beyond stranden nära lilla sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 hur många uppdrag är det vid madd dogg ??? typ 5.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det finns en kart i en liten by i västra Las Venturas. Kommer inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 När vi ändå är på samma ämne, vart kan man hitta Svävarna? Asså sånna man åker med på uppdraget när man jagar OG Loc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Det finns en kanal i LS som går ifrån stranden till nånstans runt Vinewood. Där den tar slut finns en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raven Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Thank you guys!!! You rule!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jag hittade en svävare i sågverket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Efter Madd Doggs uppdrag finns det även en kart bredvid Zeros butik i SF+ en deseart eagle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Efter Madd Doggs uppdrag finns det även en kart bredvid Zeros butik i SF+ en deseart eagle. osså fins det en i den tomma lagerlokalen där man dejtar snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts