ompalompa Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ere nn som vet var denhär bilen står parkerad eller kör omkring?? de e en Mesa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Man kan väll få tag i den på väggarna?! Har sjävl kört den nämnligen... Den är rätt vanlig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 jo jag vet jag har oxå kört den en massa gånger men nu när jag behöver den så e den borta.... så jag behöver veta om den står parkerad någon stans. jag har letat som en galning efter den sedan 20:00 igårkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Tyvärr... vet ej var den är...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 finns en vid Mount Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 tack GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag hitta en vid stadion i Los Santos - den kom körande på vägen alltså. Så leta där omkring. Annars så finns den vid Mount Chilliad, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Man kan väll få tag i den på väggarna?! Har sjävl kört den nämnligen... Den är rätt vanlig.... väggarna??? den var ganska kulig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts