Daniel Vercetti Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag har klarat story mode och jag kan inte lira basket längre jag vet att det inte är typ största grejen man brukar göra men det är coolt ändå. men jag hittar inge boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 var samma för mig första gången jag klarade storylinen.. börjat om och nu funkar det.. fast har ju inte klarat storyline på den nya save filen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Wierd... Jag har klarat storyn och jag har bollar hela tiden såfort jag är vid Sweets hus eller i Madd Dogg's mansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 har bara i madd dogg's crib Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 finns ju basketkorgar och bollar vid nästan varenda garageuppfart i småkvarteren i las venturas, dra dit å spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag-kan-inte-träna-på-gymmet-Står-att-"you-have-worked-out-enough-for-today"... Kan-man-fixa-detta-felet-på-nått-sätt?-Orkar-inte-köra-om. Jag...har...inte..MELLANSLAG..sitter..på..dator..i..skolan:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 du får komma tillbaka nästa dag och träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) du får komma tillbaka nästa dag och träna tror han menar att det står så varje dag.. även om han inte hat tränat något. Redigerad 23 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ja. Det_är_så_varje_dag. Måste_få_mer_muscle_för_att_katie_ska_dejta_mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har du testat gymet vid santa maria beach? Där brukar det vara problemfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag kan inte heller träna nu efter jag blivit smal igen.. det står " you have worked enough for today" hela tiden.. wierd ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ShizzHnit testa att byta kläder det gjorde jag och då funkade det igen för mig. Bytte till ett par jeans och linnet man har i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ok..thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts