Nark Buddy Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 David Dunn, Elijah Price ska tydligen vara riktiga personer. Kollade på filmen nyss(har sett den förut). Då märkte jag att det stod i slutet att den var verklighetsbaserad. Hittar inget om någon mördare vid namn Elijah Price. Inte mycket fakta om någon hjälte heller. Någon som vet? (dom verkliga personligheterna alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ofta det finns en kille som bara vid att röra vid dom se vad dom har gjort och inte ta nån skada alls . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jaha, visste inte att den var verklighetsbaserad fastän det är en av dom bästa filmerna jag har sett... Shyamalan brukar ju göra sånna konstiga fast ändå bra filmer, tänkte aldrig att Unbreakable var verklighetsbaserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Ofta det finns en kille som bara vid att röra vid dom se vad dom har gjort och inte ta nån skada alls . Fattar väll det. Men jag tänkte att det måste vara något specielt med honom om dom gör honom som en superhjälte i en film. Ingen som kan hitta lite fakta. Kan inte hitta något intresant på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Kan ju hända att filmen är verklighetsbaserad, men namnen inte är deras riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Med verklighetsbaserad kan det menas att det fanns en man som överlevde en tågkrasch typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts