Jump to content

Religon...

MetoC7
 Share

Isånafall, vilka/vilken?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nä, Buddha var en dräng som letade meningen med livet.

P.S han hittade inget och gick hem och sov. Fått många efterföljare det med att sova! *host* meditera!    (:!!!:)

Buddha. Jag går och mediterar!

Hans fru. När ska jag väcka dig?

offtopic: skribb tag den med han med röda ögon. Grymm!  (:!!!:)

Nep...

Siddharta Gotama (Buddha) var en prins/försteson/dräng som vandrade runt i världen, han kunde inte förstå hur världen kunde vara så hemsk..

Så han satte sig ned och mediterade.

För att kunna förstå allt lidande i världen.

Om du studerar framsidan av ditt långfinger väldigt noggrant så borde finna en liten mätare, om mätaren är i topp kommer du att bli återskapad som en insekt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anar ironi... :(

Det ÄR klokare att utforska människans onda natur istället. Man blir inte så klok av att läsa en röd äcklig bok och dyrka en skäggig gubbe som sitter på månen och leker GTA med människorna.

Du anar fel...

Jag vet forfarande inte hur det känns att vara riktigt riktigt riktigt riktig elak!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer att återfödas som en missbildad skallbagge!

Skallbagge? Är det typ en skalbagge som gnager sig in i skallen på folk? OMG vad tufft! :P

Då kan man gnaga sig in i skallen på tjejer, smita igenom kroppen och spana in tuttarna inifrån. :(

Öhum... skalbagge var det ja. Tror inte på återfödning, så det enda jag återföds som är mitt förmultnade lik. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skallbagge? Är det typ en skalbagge som gnager sig in i skallen på folk? OMG vad tufft! :P

Då kan man gnaga sig in i skallen på tjejer, smita igenom kroppen och spana in tuttarna inifrån. :(

Öhum... skalbagge var det ja. Tror inte på återfödning, så det enda jag återföds som är mitt förmultnade lik. =/

Du kommer att återfödas som en missbildad skallbagge..

Missbildade skallbaggar kan inte göra någonting!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

29 December, år 2076- Kl. 16:13

Kära dagbok! Jag dog igår. Och efter att ha suttit i ett ganska flashigt väntrum i någon halvtimme fick jag äntligen prata med självaste Gud, i hans kontor. Han såg faktiskt ut som jag trodde. Han var tjock och skäggig, med ett krulligt ljust hår och en stor glugg mellan framtänderna.

- Okej, grabben... sade han till mig, Där borta ligger paradiset med alla bekvämligheter du kan tänka dig inklusive gratis mini-bar och en oändlig vila, och den här hissen kan du alltid använda för att ta dig ner till den pissiga planeten du bodde på förut. Ni idioter säger att det tog en vecka att skapa skiten. Inte fan... Den där prylen gjorde jag när jag inte hade något att göra. Jag bara slängde ut lite hel-flänga djur och grejer på en Template-bakgrund och executade det.

Jag tittade tveksamt på Gud.

- Varför skulle jag vilja komma tillbaka ner dit när paradiset ligger åt andra hållet? frågade jag.

Gud skrattade med en otrolig bas i rösten och lade ena handen på min axel.

- Jo, förstår du... började han. När du nu åker ner igen så blir det lite roligare. Kolla den här broschyren!

Gud räckte fram en broschyr i fyr-färg med texten "Lek Gud!" på framsidan. Jag skummade igenom den medans Gud kliade sig i skägget och tittade ut genom sitt gudomliga kontors-fönster. Jag fastnade speciellt för en del av broschyren:

"Nya möjligheter när du återbesöker jorden:

- Invincibility Mode

- Teleport

- GodSoft © Mind-rEEdin 2.1 (Läs tankar)

- Möjlighet att spawna vad du vill

- GodSoft © Time Travel 3000"

- Jag tycker att det nya livet som död verkade bra. sa jag till Gud.

- Här säger vi inte "död", förklarade han. Vi säger "framliden"...

Nu tror jag på Gud. Jag är säker på att han inte luras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor