Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Neeep. Det är hans åsikt.. Orka skämta... Dom personerna har lagt up S.K:e quotes i sina signaturer utan att fråga mig... Sen när behöver man fråga dig om man får ha quotes i sin sig eller ej? Allvarligt, ska dom verkligen behöva fråga om lov för att använda ett uttryck som du använt dig av på ett forum? Dumheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 1. Ingen fel på min gramma, jag sa att jag tror, men du sa det som om du säger nått varje dag (du kanske gör det då?) 2. HAHAHA! Vill du ge igen mot folk som quotat dinaa dumma citat genom att säga saker dóm har sagt! haha.. PS: Märkte nyss att du va 93a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Orka skämta... Sen när behöver man fråga dig om man får ha quotes i sin sig eller ej? Allvarligt, ska dom verkligen behöva fråga om lov för att använda ett uttryck som du använt dig av på ett forum? Dumheter! Du har missupfattat någonting.. Eftersom man tydligen inte får ta någon annans teckning och använda den för privat bruk på webplatster.. Så borde man inte heller få använda någon annans text på webplatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Du har missupfattat någonting.. Eftersom man tydligen inte får ta någon annans teckning och använda den för privat bruk på webplatster.. Så borde man inte heller få använda någon annans text på webplatser. Upphovsrättsbrott kallas det för när man använder någon annans intellektuela egendom. Ett citat räknas absolut inte dit. Redigerad 23 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Upphovsrättsbrott kallas det för när man använder någon annans intellektuela egendom. Ett citat räknas absolut inte dit. Så du vill förbjuda skolor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Så du vill förbjuda skolor? Nu vet jag inte riktigt vart dina tankegångar är på väg. Varför skulle jag vilja förbjuda skolor menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nu vet jag inte riktigt vart dina tankegångar är på väg. Varför skulle jag vilja förbjuda skolor menar du? Intellektuel egendom? Vad är det? Som det låter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Intellektuel egendom? Vad är det? Som det låter eller? Jag frågar igen, vad fick dig att tro att jag vill förbjuda skolan? btw: Intellektuell egendom är musik, film och liknande. Redigerad 23 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Intressant läsning i denna topic Aja, bryr mig inte så mycket om religon, man får väll tro på vad man känner för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) metoCP nånting, här har du lite forum regler: Allt ni postar tillhör oss. Ni kan alltså inte begära copyright på det som ni har skrivit eller uploadat. Ni kan inte heller begära att vi ska ta bort alla er inlägg eller liknande, om ni inte har ett riktigt bra skäl då. så man ska inte fråga dig om lov.. alla äger dig.. du e vår... känn dig aegd Redigerad 24 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Han har faktiskt ett namn, Jehova. Gud heter Gud. Det är titel och namn! Man har aldrig kunnat motbevisa Guds existens! Vetenskapsmän har aldrig sagt att det inte kan finnas nån gud. Vetenskapen har en teori om att Hinduismen kan vara närmast sanningen. Man anser att alla objekt är sammanbundna på kvarknivå och alltså är ett och detsamma, vilket kan bekräfta utanförkroppenupplevelser, och vissa spökhistorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Öhh nej, gud heter inte gud. han heter enligt hebreiskan och bibeln JHVH. JHVH förekommer över 7000 gånger i bibeln. På svenska blir det jehova. Ingen kan motbevisa gudarnas existens men det är ju absurt att säga.. Ingen kan ju motbevisa om att det bor en urgier på mars som heter lars heller.. Nu kanske något smartskaft ser chansen och trycker genast till: "Ingen kan bo mars eller i rymden" Om ingen kan bo på mars eller ute i rymden. vart fan bor gudarna då? knappast på olympos eller på himalaya. Individens rätt att välja gäller fortfarande i lagen så man får tro på vafan man vill och om man säger att troende folk är dumma i huvudet räknas det som kränkning i lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 metoCP Tyvär.. Men jag fick inte tillräckligt med syre när jag förlöstes.. Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Man har aldrig kunnat motbevisa Guds existens! Nej, hur skulle det se ut om forskarna sprang omkring och försökte motbevisa fiktionella karaktärers existens varje dag? Har dom inte viktigare saker för sig? "Arne, tar du Kalle Anka idag så tar jag fantomen!" "Men, vi motbevisade ankfans existens förra veckan ju." "Tan igen så att vi är på den säkra sidan." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tyvär.. Men jag fick inte tillräckligt med syre när jag förlöstes.. Vad har det med saken att göra? Allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Öhh nej, gud heter inte gud. han heter enligt hebreiskan och bibeln JHVH. JHVH förekommer över 7000 gånger i bibeln. På svenska blir det jehova. Ingen kan motbevisa gudarnas existens men det är ju absurt att säga.. Ingen kan ju motbevisa om att det bor en urgier på mars som heter lars heller.. Nu kanske något smartskaft ser chansen och trycker genast till: "Ingen kan bo mars eller i rymden" Om ingen kan bo på mars eller ute i rymden. vart fan bor gudarna då? knappast på olympos eller på himalaya. Individens rätt att välja gäller fortfarande i lagen så man får tro på vafan man vill och om man säger att troende folk är dumma i huvudet räknas det som kränkning i lagen. Mycket bra sagt. Jag tycker faktiskt det är rätt obehagligt med troende människor, deras s.k. möten med Gud låter snare som ett lsd-rus, jag känner en pingstvän som har berättat lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag har en helig ärta hemma blir man hungrig förser han en med mat VOTE: heliga ärtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fortfarande så är det förbjudet att döda myggor i bhuddismen så tror knappast dom spetsar hinduister helt plötsligt. Likaså förbjuder hinduismen förtäring av kött men många hunduismer gör det ändå. Men jag tvingar dig inte att tro på att det händer, du kan ju kolla upp det om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Vote: Inget, tror inte på berättelser som har förvärrats under många tusen år som sedan nån gubbe skriver ner. BTW så är jag för att AC/DC står för Anti Christ/Devils child... Redigerad 26 november, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Likaså förbjuder hinduismen förtäring av kött men många hunduismer gör det ändå. Men jag tvingar dig inte att tro på att det händer, du kan ju kolla upp det om du vill. Det finns ju jätte många olika sorters hinduism. Många av dom tillåter säkert förtäring av kött. Ändring: Ingen som har klagat på att jag inte tagit med zen-buddhismen och shinto bajset.. Redigerad 26 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts