MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Som vilka vi har kommit på? Sudan menar du? Människan. Redigerad 20 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tycker de blodiga striderna mellan Buddhister och Hinduismer kan förklaras som ett krig. Har för övrigt för mig att jehova är ett annat namn på Jesus. Nej det är mellan muslimer och Hinduister. Och Jehova (iehova- man använder inte j till det) är gud på latin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 himla tjöt! han heter Jehova, pungt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Varför har du inte Islam med? *HOST*Razze*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Varför har du inte Islam med? *HOST*Razze*HOST* LÄS! Jag glömde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kom tänka på det också! vad ska man aldrig kalla en som heter Rasmus, med massor av nerger runt omkring sig och peka på han? rasse ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Rymd Genesis Gregoogor var en ful liten gubbe som bodde inuti solen... Livet i solen blev efter 3 millioner år väldigt väldigt tråkigt.... Så han byggde 4 stora klot.. Vars invånare skulle strida mot varandra.. Han satte kloten väldigt tät så att dom kunde vandra från den andra till den ena planeten.. Invånarna på klotet nu kallat Merkurius var stora dinosaurier som var väldigt dumma, dom dinosaurierna utrotade alla invånare på klotet nu kallat Venus.. Invånarna på Venus var väldigt små korv liknande gubbar med bara tummar.. Människorna på mars såg alla ut som svarta hjul.. Invånarna på mars krigade mot invånarna på Merkurius... Tills människorna på Titus uppfann en gigantisk klubba som dom slog alla planeterna i omlopps bana runt solen vilket innebor att invånarna också dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ville ta "den allsmäktige ruttna bananen" men den fanns inte så jag tog den heliga ärtan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror varje dag att MetoC7 säger något dumt så att man kan skratta åt det http://67.18.37.14/19/132/emo/stunned.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ok. Jag kastar mig ännu en gång in i debatten. - Den kristna "Gud" heter Jahve. - Det ÄR bakåtsträvande att faktiskt TRO på en religions sagor på 2000-talet. - Jag och Zack (här på forumet) har en religion baserad på ost. - Samma Zack, den galna dansken tog också sin bibel han fått genom konfirmationen och döpte om den till "Stora Boken om Damp". Mycket mer passande. Vi utförde dessutom en rit på en gata på Hisingen. Vi brände nya testamentet med Axe och en tändare, sedan pissade vi på den och sparkade in den i en buske... Egorcissism Min religion är baserad kring mig. Jag vet vad som är rätt, jag borde bestämma och de som bråkar med mig hamnar i helvetet. Det är någon form av egoistisk narcissistisk religon. Den kallar jag nu för Egorcissism. Jag äger allt och alla, även om de inte vet om det. Jag kan förstå bortruttnande församlingshem-kärringar när de påstår att "det sätt Gud skapade världen är det enda sanna". Men jag undrar varför så många ungdomar idag söker sig till kyrkan, speciellt unga tjejer. Det är riktigt ledsamt... Har förmodligen någon anknytning till den depression alla fjortisar genomgår. Fuck dem! De skulle likaväl kunna gå med i min religion. "In exchange for a couple hours a week, I'll give you the world!" EB - Allsmäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Och jag vill bli din anhängare... får jag en bra positíon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror varje dag att MetoC7 säger något dumt så att man kan skratta åt det http://67.18.37.14/19/132/emo/stunned.gif Äsh! Vilken dålig grammatik du har.. Så varje dag får du en teori om att jag varje dag säger någonting dumt som du kan skratta åt? Har ni gått igenom komma och punkt i din skola? Själv skulle jag skrivit: Varje dag säger MetoC7 någonting dumt som man kan skratta åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Själv skulle jag skrivit: Varje dag säger MetoC7 någonting dumt som man kan skratta åt. Men det är ju en lögn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Äsh! Vilken dålig grammatik du har.. Så varje dag får du en teori om att jag varje dag säger någonting dumt som du kan skratta åt? Har ni gått igenom komma och punkt i din skola? Själv skulle jag skrivit: Varje dag säger MetoC7 någonting dumt som man kan skratta åt. fin stavning till böcker i din sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nej det är mellan muslimer och Hinduister. Även det som jag pratar om händer även fast de kanske slåss med muslimerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men det är ju en lögn! Neeep. Det är hans åsikt.. Och krax.. Det händer ofta att jag stavar fel på ordet böcker.. Darför har jag bestämt för att stava ordet böcker böker. Det låter faktiskt inte för dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Neeep. Det är hans åsikt.. Och krax.. Det händer ofta att jag stavar fel på ordet böcker.. Darför har jag bestämt för att stava ordet böcker böker. Det låter faktiskt inte för dåligt.. right... btw vad är så jävla roligt med dina quote's i din sig.. fattar ej det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 right... btw vad är så jävla roligt med dina quote's i din sig.. fattar ej det roliga. Dom personerna har lagt up S.K:e quotes i sina signaturer utan att fråga mig... Darför lägger jag också upp S.K:e quotes i min signatur utan att fråga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Och jag vill bli din anhängare... får jag en bra positíon? Aksel (Zack) är ärkebiskop och general, tror jag. Och jag är vanlig biskop och "Herre". Aksels bror Lowe är städare. Du kan få bli Första gradens Ägelsemästare! Du kan sedan jobba dig uppåt. EDIT: Detta gäller alltså Ost-religionen. Min religion är bara min. Och vill du bli medlem av den så blir du hovnarr, prostituerad eller städare... Redigerad 22 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Även det som jag pratar om händer även fast de kanske slåss med muslimerna också. Fortfarande så är det förbjudet att döda myggor i bhuddismen så tror knappast dom spetsar hinduister helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts