Jump to content

Religon...

MetoC7
 Share

Isånafall, vilka/vilken?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skribb: sitter du och byter avatarn jämt, eller har du gjort något så det gör det??

Citat.

Jehova :"Mitt namn är Jehova. Och jag ska förhärliga det i evigheternas evighet!" Något sånt! inte ordagrant! Ciao

Jag kan ju ha ganska fel...

Angående avatarn.. Självklart byter jag! Det är det enda jag sitter och gör hela dagarna :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som skulle kunna hjälpa mig att genomföra ett enormt konstvärk.. Jag hade nämligen tänkt att hitta på en egen religon som jag tänker få folk att tro på... Den kanske blir lika stor som kristendomen nån gång.

Det är bara att sätta up lite propaganda här och där.

Inte för att jag tänker tro på den skälv... Men det skulle vara roligt om folk skulle bygga byggnader till dens ära om 2000 år..

Fast först måste man hitta på massor av historiska grejor, som "Hur världen kom till".

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som skulle kunna hjälpa mig att genomföra ett enormt konstvärk.. Jag hade nämligen tänkt att hitta på en egen religon som jag tänker få folk att tro på... Den kanske blir lika stor som kristendomen nån gång.

Det är bara att sätta up lite propaganda här och där.

Inte för att jag tänker tro på den skälv... Men det skulle vara roligt om folk skulle bygga byggnader till dens ära om 2000 år..

Fast först måste man hitta på massor av historiska grejor, som "Hur världen kom till".

Okej världen kom till när titanlagena Titan FF och Giganternas IF spelade en fotbollsmatch. Av någon anledning blev pärahuvudet i Titan FF:s mål frustrerad på en ovanligt ful och hårig dvärg som stod i publiken och rökte kashmiriska bäverpälsar. Han blev så fruktansvärt frustrerad att han tog bollen och sparkade iväg den. Han sparkade den så lång, så långt. Och det var historien om hur titanligan i pensionärsfotboll förlorade sin bästa boll, och också hur gjorden hamnade på den plats där den är idag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej världen kom till när titanlagena Titan FF och Giganternas IF spelade en fotbollsmatch. Av någon anledning blev pärahuvudet i Titan FF:s mål frustrerad på en ovanligt ful och hårig dvärg som stod i publiken och rökte kashmiriska bäverpälsar. Han blev så fruktansvärt frustrerad att han tog bollen och sparkade iväg den. Han sparkade den så lång, så långt. Och det var historien om hur titanligan i pensionärsfotboll förlorade sin bästa boll, och också hur gjorden hamnade på den plats där den är idag!

Och folk ska tro på det..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liknande vad?

Saga om hur världen kom till..

Jag menar då att den använder saker som vi har kommit på.

Inte nigeria förresten, Sidane.

Det var någonting konstigt om en klocka.

Edit: Historien gick:

Gud, Hade bestämt sig för att baka små apor som såg ut som han skälv, så han tog fram lite brun lera (varifrån är inte specifierat, men man kan kanske gissa). först satte han väckarklockan på 1 timme, men det blev fel, så det fick bli människorna borta i syd. Sen satte han väckarklockan på 15 minuter. Men det blev också fel, så det fick bli människorna borta väst. Till sist satte han väckarklockan på 30 minuter, och den blev aldeles brun och lagom.. Och det var den första Sidane människan.

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor