Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Han har faktiskt ett namn, Jehova. banne med jag ÄR Jehovas Vittne!!! hur visste du att han hette det??? (starkt namn än då! JEHOVA!) tror du på det? Redigerad 20 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Han har faktiskt ett namn, Jehova. Jehova är gud på hebreiska. Så, nej, det är inte hans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) skribb: sitter du och byter avatarn jämt, eller har du gjort något så det gör det?? Citat. Jehova :"Mitt namn är Jehova. Och jag ska förhärliga det i evigheternas evighet!" Något sånt! inte ordagrant! Ciao Redigerad 20 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jehova är gud på hebreiska. Så, nej, det är inte hans namn Det ska jag säga till prästen som jag frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Han har faktiskt ett namn, Jehova. Nej, han heter Cent eftersom i många sånger sjunger man Herren sänt(som jag tolkar som sent). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Cent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 skribb: sitter du och byter avatarn jämt, eller har du gjort något så det gör det?? Citat. Jehova :"Mitt namn är Jehova. Och jag ska förhärliga det i evigheternas evighet!" Något sånt! inte ordagrant! Ciao Jag kan ju ha ganska fel... Angående avatarn.. Självklart byter jag! Det är det enda jag sitter och gör hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Bhuddismen har väll inte startat några krig? det har ju precis alla andra.. Tycker de blodiga striderna mellan Buddhister och Hinduismer kan förklaras som ett krig. Har för övrigt för mig att jehova är ett annat namn på Jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 http://susning.nu/Jehova http://sv.wikipedia.org/wiki/JHVH Det är namnet på Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 http://susning.nu/Jehova http://sv.wikipedia.org/wiki/JHVH Det är namnet på Gud Enligt Jehovas Vittnen ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Men herregud...en diskusion om vad en påhittad guds påhittade namn är. Kalla honom skinflöjten eller vad som helst, vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Enligt Jehovas Vittnen ja. Som (för att förtydliga det lite) är lite koko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Någon som skulle kunna hjälpa mig att genomföra ett enormt konstvärk.. Jag hade nämligen tänkt att hitta på en egen religon som jag tänker få folk att tro på... Den kanske blir lika stor som kristendomen nån gång. Det är bara att sätta up lite propaganda här och där. Inte för att jag tänker tro på den skälv... Men det skulle vara roligt om folk skulle bygga byggnader till dens ära om 2000 år.. Fast först måste man hitta på massor av historiska grejor, som "Hur världen kom till". Redigerad 20 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Någon som skulle kunna hjälpa mig att genomföra ett enormt konstvärk.. Jag hade nämligen tänkt att hitta på en egen religon som jag tänker få folk att tro på... Den kanske blir lika stor som kristendomen nån gång. Det är bara att sätta up lite propaganda här och där. Inte för att jag tänker tro på den skälv... Men det skulle vara roligt om folk skulle bygga byggnader till dens ära om 2000 år.. Fast först måste man hitta på massor av historiska grejor, som "Hur världen kom till". Okej världen kom till när titanlagena Titan FF och Giganternas IF spelade en fotbollsmatch. Av någon anledning blev pärahuvudet i Titan FF:s mål frustrerad på en ovanligt ful och hårig dvärg som stod i publiken och rökte kashmiriska bäverpälsar. Han blev så fruktansvärt frustrerad att han tog bollen och sparkade iväg den. Han sparkade den så lång, så långt. Och det var historien om hur titanligan i pensionärsfotboll förlorade sin bästa boll, och också hur gjorden hamnade på den plats där den är idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Okej världen kom till när titanlagena Titan FF och Giganternas IF spelade en fotbollsmatch. Av någon anledning blev pärahuvudet i Titan FF:s mål frustrerad på en ovanligt ful och hårig dvärg som stod i publiken och rökte kashmiriska bäverpälsar. Han blev så fruktansvärt frustrerad att han tog bollen och sparkade iväg den. Han sparkade den så lång, så långt. Och det var historien om hur titanligan i pensionärsfotboll förlorade sin bästa boll, och också hur gjorden hamnade på den plats där den är idag! Och folk ska tro på det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Och folk ska tro på det..? Ehm...dom tror ju för fasen på gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ehm...dom tror ju för fasen på gud. Dom som bor nigeria har någonting liknande har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Dom som bor nigeria har någonting liknande har jag för mig.. Liknande vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Liknande vad? Saga om hur världen kom till.. Jag menar då att den använder saker som vi har kommit på. Inte nigeria förresten, Sidane. Det var någonting konstigt om en klocka. Edit: Historien gick: Gud, Hade bestämt sig för att baka små apor som såg ut som han skälv, så han tog fram lite brun lera (varifrån är inte specifierat, men man kan kanske gissa). först satte han väckarklockan på 1 timme, men det blev fel, så det fick bli människorna borta i syd. Sen satte han väckarklockan på 15 minuter. Men det blev också fel, så det fick bli människorna borta väst. Till sist satte han väckarklockan på 30 minuter, och den blev aldeles brun och lagom.. Och det var den första Sidane människan. Redigerad 20 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Saga om hur världen kom till.. Jag menar då att den använder saker som vi har kommit på. Inte nigeria förresten, Sidane. Det var någonting konstigt om en klocka. Som vilka vi har kommit på? Sudan menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts