david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 1.På gtasajten så stog det att det skulle var dåligt på radiokanalerna när man åkte mellan städerna, är det så eller? 2.Det stog också att vissa bilar skulle ha sämre ljud på radion än andra, det tycker inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 1.På gtasajten så stog det att det skulle var dåligt på radiokanalerna när man åkte mellan städerna, är det så eller? 2.Det stog också att vissa bilar skulle ha sämre ljud på radion än andra, det tycker inte jag. 1. har ja inte märkt 2. har ja inte märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 1. har ja inte märkt 2. har ja inte märkt 1. samma här 2. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 1. Har jag inte märkt. 2. Detta har jag däremot märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ännu en till lögn av GTA-sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ännu en till lögn av GTA-sajten eh, nää, det var sidor som hade skrivit att "Rockstar hade bekräftat det", även om skiten inte stämde, Hultan skrev för det första att allt inte måste stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Det finns ju i te.x Transfender att man kan köpa extra "baslåda" eller liknande. Jag tycker att man kan höra en viss skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jo.. baslådan gör en viss skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 köpt ny TV med PS2 och SA, blir en "viss skillnad"! GTA 4-ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts