Lofon Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 man ska hoppa fallskärm över dammen... allt går bra, tills jag är uppe i luften. jag kan helt enkelt inte hoppa ut ur flygplanet! Hur ska jag göra?! MÅSTE FÅ SVAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tryck på trekant när det står GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 tryck på trekant när det står GO! när står det d d`å? måste man vara högt uppe eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag hade hoppat från plan förr när jag gjorde det uppdraget.. Bara trycka Trekant när du är över dammen.. Sen drar du ut fallskärmen med cirkel.. Sen är det bara glida ner o njuta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag hade hoppat från plan förr när jag gjorde det uppdraget.. Bara trycka Trekant när du är över dammen.. Sen drar du ut fallskärmen med cirkel.. Sen är det bara glida ner o njuta.. jag har hoppa fallskärmn as mkt, men jag kan inte komma ur planet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 när står det d d`å? måste man vara högt uppe eller? du måste åka rätt så högt upp där cirkeln är som du ska åka igenom, när du gör det så står det GO! och då är det bara att hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hmm.. Testat trekant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 du måste åka rätt så högt upp där cirkeln är som du ska åka igenom, när du gör det så står det GO! och då är det bara att hoppa. oki... har inte sätt ngn cirkel... bra! nu vet jag hur man gör iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 oki... har inte sätt ngn cirkel... bra! nu vet jag hur man gör iaf! du ser på kartan vart du ska, om pricken är trekantig är du på fel höjd och när den blir fyrkantig så är du på rätt höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Fyrkant = samma höjd Trekant med spetsen uppåt = Du ska uppåt Trekant med spetsen neråt = Du ska neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Fyrkant = samma höjd Trekant med spetsen uppåt = Du ska uppåt Trekant med spetsen neråt = Du ska neråt coolt...det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Nu vet du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts