GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1. Vet någon när man kan köpa kläder hos Didier Sachs? Nåning säger mig att det var efter Breaking The Bank At Caligula. Eller A Home In The Hills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Här har jag en liten SA karta... Gjorde den för nåt halvår sen, men den vart aldrig upplagd. Den visar alla "safehouse". Både dom som är gratis och dom som går att köpa. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/SA_map_safe2.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hoppas Kattla lägger upp den kartan, så kan det vara bra att ge lite information om Safe House också dåra. Vad det är till för och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är det någon som skulle kunna peka ut på en bild var alla clubar ligger då menar jag dansclubar i las venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 När jag ska styla bilar kan jag bara lägga till vissa grejer som t.ex. nitro o hydraulic. Varför kan man inte lägga till saker som paintjobs och bodykits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 När jag ska styla bilar kan jag bara lägga till vissa grejer som t.ex. nitro o hydraulic. Varför kan man inte lägga till saker som paintjobs och bodykits? Det kan du bara på wheel arch angels (stavning?) i san fierro, och i lowrider stället i LS. Du behöver speciella bilar (se ovanliga och snabba) för att få modda. Det går till exempel inte med en lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Här har jag en liten SA karta... Gjorde den för nåt halvår sen, men den vart aldrig upplagd. Den visar alla "safehouse". Både dom som är gratis och dom som går att köpa. Kommer ihåg den kartan, minns att det var stavfel på den första versionen och att jag skulle vänta till du hade fixat det Nu har jag lagt upp den dock. -- Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Frågar denna fråga här, vet någon vart det finns en brandbil i San Fierro? Och kan någon pricka ut det på en karta? Ska göra fire fighter, och tycker det är lättast att hitta i San Fierro. Har testat o elda med eldkastaren, men jag får bara wanted levels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det något hus man kan köpa som har garage med plats för många bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det något hus man kan köpa som har garage med plats för många bilar? Flygplatsen i öknen. Rymmer även flygplan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Flygplatsen i öknen. Rymmer även flygplan.... Man får inte plats med mer bilar där det är bara "Större" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det något hus man kan köpa som har garage med plats för många bilar? Finns ett safehouse i en gränd i San Fierro, har för mig att det låg nära Hashbury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Frågar denna fråga här, vet någon vart det finns en brandbil i San Fierro? Och kan någon pricka ut det på en karta? Ska göra fire fighter, och tycker det är lättast att hitta i San Fierro. Har testat o elda med eldkastaren, men jag får bara wanted levels. Bredvid garaget i SF finns en brandstation, på baksidan står en brandbil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bredvid garaget i SF finns en brandstation, på baksidan står en brandbil! Man kan inte göra Fire Fighter med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Man kan inte göra Fire Fighter med den. Ajdå... märkte att det var en stegbil, inte en släckningsbil... I morse när jag skulle köra lite Fire Fighter så kom jag på ett sätt att locka fram en brandbil... Jag körde med en Flash och hoppade lite i SF när jag voltade och bilen började brinna! Efter att den hade sprängts sprang jag i lågorna och på det sättet spred jag dom vidare! Rena kaoset utbröt på gatan när det dök upp eld överallt och till sist kom en brandbil tutande! Jag snodde den och körde Fire Fighter till level 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? För att nu har jag fått guld i flygskolan och då ökade antalet % avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? För att nu har jag fått guld i flygskolan och då ökade antalet % avklarat. Nej det måste man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? För att nu har jag fått guld i flygskolan och då ökade antalet % avklarat. Jag tror man behöver brons på allt(eller mer) på alla skolor så har man fått procenten man kan få från skolorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man få guld i alla skolor för att få 100%? För att nu har jag fått guld i flygskolan och då ökade antalet % avklarat. Har nu lagt till San Andreas 100% Checklist på listan. Där står allt du behöver göra för att få 100%. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=471 Observera: Dokumentet är en pdf fil, du behöver Adobe Acrobat Reader för att kunna öppna/läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Har nu lagt till San Andreas 100% Checklist på listan. Där står allt du behöver göra för att få 100%. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=471 Observera: Dokumentet är en pdf fil, du behöver Adobe Acrobat Reader för att kunna öppna/läsa den. Och det var jag som tipsade om den EDIT: Helena Wankstein - Blueberry: Ammu-Nation shooting range - 08.00 till 12.00 och 14.00 till 02.00 Hur gör man för att fp hon som flickvän? Går in i shootingrange? Redigerad 22 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts