Kattla Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Åter en superb karta från gtasanandreas.net: http://www.gtasanandreas.net/sam/ edit: kräver java... Tack. Den var riktigt super. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag måste påpeka en sak: det finns inga speciella tider för när flickvännerna är hemma! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag måste påpeka en sak: det finns inga speciella tider för när flickvännerna är hemma! :'( exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag måste påpeka en sak: det finns inga speciella tider för när flickvännerna är hemma! :'( Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jo. nopp, det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag har den officiella guiden och där står det att dom bara är hemma vissa tider! så du har fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Okej, vilka tider står det att helena är hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag har den officiella guiden och där står det att dom bara är hemma vissa tider! så du har fel där Jag har alltid rätt Den har jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 okej, jag ger mig! men stämmer tiderna i guiden med tiderna i den här topicen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 okej, jag ger mig! men stämmer tiderna i guiden med tiderna i den här topicen?? Ja, jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jepp det stämmer exakt... Men alla som undrat o katie zhan! Hon står där på natten efter 00.00 hitta jag henne där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Tiderna här i guiden brukar stämma ganska bra på flickvännerna, men vissa dagar så har dom bytt tider helt och hållet. Om vi säger Katie är hemma 00:00 varje natt, sen plötsligt så är hon hemma 15:00 några nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Precis! Men Katie det är allstå hon står på golfbanan's kant på natten! så åk dit på natten så finns hon där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 hemma 00:00 varje natt Ska inte hon vara hemme från 12.00 - 00.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ska inte hon vara hemme från 12.00 - 00.00? Allstå detta är vart man hittar henne för första gången vi pratar om nu! Jag hittade henne efter 00:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Allstå detta är vart man hittar henne för första gången vi pratar om nu! Jag hittade henne efter 00:00 jag hittade henne typ 19 tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vilken tid hittar man Helena för första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vilken tid hittar man Helena för första gången? Slumpmässigt tror jag... Jag hittade henne 12:00 mitt på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Jag kollade min % förut. Sen dess hade jag tagit 25 ostron och 29 hästskor. Borde inte det åtminstone vara värt 0.01%? För mätaren har inte rört sig alls. Den ligger fortfarande på 87.75 % eller nåt... Jo, men när jag kollade % först hade jag redan 25 ostron. Alltså så när jag tog alla ostron, så fick jag inget. Knäppt... Redigerad 13 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Den flyttar sig antagligen när du tagit alla Hästskorna/Ostronen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts